pondělí 25. listopadu 2013

Nurse Reveals Top 5 Regrets People Make on Their Deathbed

5 nejčastějších věcí, které litují lidé na smrtelné posteli. Jak poučné pro nás, kteří je můžeme stihnout. Většinu hned a zbývající již zítra.

Škoda, že jsem neměl odvahu žít život podle svých představ, nikoliv život dle očekávání ostatních
Nemusel jsem pracovat tak těžce.
Škoda, že jsem neměl odvahu vyjádřit své pocity
Škoda, že jsem nezůstal v kontaktu se svými přáteli
Škoda, že  jsem si nedovolil být štastnější.
I wish I’d had the courage to live a life true to myself, not the life others expected of me.
Read more at http://www.realfarmacy.com/nurse-reveals-top-5-regrets-people-make-on-their-deathbed/#P8Ak0Bl0KBSqKqml.99

I wish I’d had the courage to live a life true to myself, not the life others expected of me.
Read more at http://www.realfarmacy.com/nurse-reveals-top-5-regrets-people-make-on-their-deathbed/#P8Ak0Bl0KBSqKqml.99

Nurse Reveals Top 5 Regrets People Make on Their Deathbed | REALfarmacy.com | Healthy News and Information

Žádné komentáře:

Okomentovat